כל היתרונות של מצבר יד שניה

 מצברים לרכב משומשים מלירון מצברים
אצל לירון מצברים תוכלו להגיע לסניף ת"א לקנות מצבר משומש עם אחריות לחודשים בודדים במחירי מבצע מ-149 או 179 שקלים 
מצברים יד שניה עם אחריות חלקית של מותגים מובילים
ניתן להשיג את המצבר עוד היום 072-3921104

מצברים יד 2 משומשים

למה לקנות מצבר משומש?

בדרך כלל, נזכרים שצריך מצבר חדש רק כשזה קצת מאוחר מדי ובכך הכוונה היא למצב בו האופנוע או הרכב לא מניעים משום שהמצבר התרוקן. בבת אחת אתם מוצאים את עצמכם גם ללא כלי רכב שמיש וגם לפני הוצאה כספית משמעותית ולא צפויה, שיכולה להיות נטל רציני. במקרה של היתקעות פתאומית והזדקקות למצבר חדש מעכשיו לעכשיו, חשוב לקחת נשימה עמוקה ומיד לאחריה להתחיל לברר את המחירים של מצברים בחנויות השונות. חלק מהחנויות יוכלו להעניק לכם אפילו שירות שיביא את המצבר עד אליכם הביתה, במקום שתצטרכו למצוא אלטרנטיבה כדי להגיע אל החנות עצמה, בזמן שהרכב שלכם לא עובד. אולם סביר להניח שתגלו כי יש הבדלים במחירי המצברים בין חנות לחנות וגם בין מותגים שונים באותה חנות ומעבר לכך, יש עוד כמה גורמים המשפיעים על המחיר.

אחת הדרכים לרכך את ההוצאה הכספית הפתאומית, היא רכישה של מצבר יד שניה. למצברים יד שניה נוצרה תדמית מפוקפקת, של מוצר לא איכותי ולא אמין, אולם המציאות רחוקה מכך מאוד ומצבר יד 2 לרוב לא נופל באיכותו ממצבר חדש לגמרי. יש בכך שיקול של עלות מול תועלת, שכן מצבר יד 2 הוא בכל זאת לא מצבר "מהניילונים" כמו מצבר לרכב שהוא חדש לגמרי, אולם אם אתם מקפידים לרכוש ממקום אמין ומוכר, אתם מעלים משמעותית את הסיכוי שהמצבר יהיה איכותי ויעבוד לזמן רב יחסית, אפילו שהוא לא חדש לגמרי.

איפה קונים מצבר יד שניה?

מצבר יד 2 ניתן לרכוש במוסכים או בחנויות המתמחות בחלקי חילוף לרכבים. בדרך כלל, תוכלו למצוא במקומות האלו גם מצברים חדשים לגמרי וגם מצברים משומשים במחיר מוזל. הדבר החשוב ביותר שיש לדעת לפני רכישת המצבר, וזה לא משנה אם הוא חדש או משומש, הוא שהקניה צריכה להיעשות בהתאם לסוג כלי הרכב שלכם, הדגם, שנת הייצור וכדומה. ההתאמה הזו נעשית בכל סוגי כלי הרכב: מכוניות, אופנועים, טרקטורונים ואפילו סירות שיט שמשתמשות במצבר. אל תקנו מצבר יד 2 ואפילו לא מצבר חדש, אם לא התאמתם אותו לסוג הרכב. במידת הצורך, אתם יכולים להיעזר במכונאי או איש מקצוע בתחום שיתאים לכם את המצבר הנכון.

ניתן לקנות גם מצבר יד שניה או מצברים חדשים בחנויות אונליין. היתרון של החנויות הללו הוא שאתם לא צריכים אפילו לקום מהספה על-מנת לרכוש מצבר חדש אולם החיסרון הוא שתצטרכו להמתין עד שהמשלוח עם המצבר יגיע אליכם ובנוסף, אתם לא מתייעצים עם אנשי מקצוע תוך כדי הרכישה. לכן, אם אתם קונים מצבר יד שניה ואפילו מצבר חדש מחנות אונליין, עשו זאת רק אם יש לכם ידע בסיסי בתחום ואתם יודעים לאיזה סוג של מצבר הרכב שלכם זקוק.
כאשר אתם קונים באינטרנט התשלום יתבצע בכרטיס אשראו או אתרי צד שלישי כמו פייפל שיספקו את הסליקה עבור החנות.רכישה במזומן לרב לא אפשרית!

מעוניינים לקנות מצבר יד 2? לירון מצברים יכולים לספק את הסחורה!

מצברים יד 2 בלירון מצברים
מצברים יד 2 בלירון מצברים לפרטים : 072-3921104

בקרו בעסק של לירון מצברים בתל אביב: