סוכת לאבלים באוהלי הפסגה – חבילות במחירים ללא תחרות

חבילת אוהלי אבלים לדוגמא

כל מי שמעוניין להשכיר סוכת אבלים וכחלק מכך, מתחיל בהליך החיפוש אחר השירות, עתיד לגלות מגוון רחב של אפשרויות המוצעות על ידי חברות שונות המתמחות בתחום.

מי שזאת הפעם הראשונה עבורו בה הוא מחפש השכרת סוכות אבלים (או אוהל בכלל), עתיד לבחור דווקא בחברה אשר מציעה את המחיר האטרקטיבי ביותר עבור האוהל מבלי להיכנס לפרטים (כאשר, רוב הסיכויים שבמצב הרגשי בו הוא נמצא, אין לו באמת את היכולת הרגשית להתעמק באותם הפרטים).

יחד עם זאת, ההמלצה היא לא לבסס את הבחירה על מחיר בלבד ולהקפיד ולשים דגש על פרמטרים נוספים שהינם לא פחות חשובים ובין היתר: האם השירות כולל גם הובלה והתקנה של האוהל בשטח המיועד לכך (או שמדובר בשירותים נלווים הכרוכים בעלויות נוספות). מהו גודל האוהל והאם הוא עשוי מחומר אשר עמיד בפני פגעי מזג האוויר (האוהל אמור להתאים לצרכים הפרטניים של האבלים).

דבר נוסף ולא פחות חשוב, נוגע לאפשרות להשכיר גם ציוד לאוהל מאותה החברה ועל ידי כך למנוע את הצורך להתנהל מול מספר חברות במקביל.

החבילות האופציונאליות של סוכות אבלים להשכרה

חבילת אוהלי אבלים לדוגמא

בהליך חיפוש סוכות לאבלים, רבים יגלו את האפשרות להשכיר חבילות אשר כוללות את האוהל עצמו (אשר יכול כאמור להגיע בגדלים שונים), מספר מסוים של שולחנות וכיסאות ולעיתים גם אלמנטים נוספים כמו אמצעי קירור וכדומה.

מכיוון שבעת השכרת האוהל, יש לקחת בחשבון לא רק את כמות האבלים אשר אמורים לשבת באוהל, אלא גם את המנחמים אשר עתידים להגיע אל האוהל, חשוב לדאוג לכמויות גדולות של כיסאות ושולחנות, על מנת להימנע ממצבים בהם אנשים עומדים או שאין להם כלל מקום באוהל.
כאן חשוב לציין שקיימת אפשרות להשכיר אוהלים גדולים במיוחד אשר בכוחם להכיל עד 100 אנשים ובחלק מהמקרים גם יותר מכך (בחירה באוהל מרווח יכולה להסב שקט נפשי מסוים בידיעה שגם אם מנחמים רבים יגיעו בו זמנית, עדיין יהיה להם מספיק מקום לשהות בו באוהל).
כמובן, שגם המחיר יהווה אלמנט שהינו בעל משמעות וכדאי לוודא אם יותר משתלם להשכיר אוהלים לאבלים במסגרת החבילה אשר כוללת גם ציוד או שאולי עדיף להשכיר כל דבר בנפרד (בהתאמה לדרישות ולצרכים הפרטניים שלכם).

חשיבות השירות של חברת השכרת אוהלי האבלים

כאשר מדובר בשירות של השכרת סוכות או אוהלי לאבלים, ישנה חשיבות גבוהה גם לטיב השירות של החברה.

החברה אמורה להיות זמינה עבור לקוחותיה לטיפול בכל בעיה שעולה ובעלת יכולות לספק פתרונות איכותיים ומהירים.

לכן, לצד בחירת האוהל והציוד הנלווה, חשוב גם להקפיד על בחירת החברה אשר מבצעת את ההשכרה תוך דגש על תודעת השירות ומידת הזמינות שלה ללקוחותיה.
בחירה מושכלת בחברה שכזאת תאפשר שקט נפשי בידיעה שגם במידה ויתעוררו בעיות בשטח הם יזכו למענה מהיר ומידי על ידי אותה החברה.

מעוניינים להשכיר אוהל להיום? התקשרו לאוהלי הפסגה עוד היום: 072-392-3350

https://www.hapisgarent.co.il/ שירות השכרת אוהלים לכל מטרה בבית הלקוח.

ניתן להזמין את החבילות הבאות:

מידות האוהל כמות אנשים כמות שולחנות כמות כסאות מחיר
3X6 מטר 30 4 30 ₪ 870
4X6 מטר 50 6 50 ₪ 1270
4X8 מטר 65 8 65 ₪ 1400
4X10 מטר 70 9 70 ₪ 1470
5X10 מטר 80 10 80 ₪ 1570
5X12 מטר 100 12 100 ₪ 1870