שירותי ביובית – מי אמור לשלם עבור השירות?

תמונה ביובית

כשיש סתימה בקווי הביוב של הבניין, קשה להבין לעיתים מי האחראי לשלם עבור שירותי התיקון הנדרשים  במקרים רבים בכדי לתקן את הסתימה, יהיה צורך להזמין את שירותיה של חברה המציעה שירותי ביובית כי רק באמצעות הביובית ניתן יהיה לפתוח בצורה איכותית ויעילה את הסתימה ולפתור את הבעיה.

כאמור, הסיבות להיווצרותה של הסתימה לא תמיד ידועות, לכן, גם אם הדיירים אשר מזמינים את שירותי הביובית מחזיקים בביטוח אשר כולל בין היתר גם שירותי אינסטלציה חברת הביטוח לא תמיד תהווה ככתובת הנכונה לפנות אליה במצב כזה.

תמונה ביובית
תמונה של מומחה ביובית – המרכז לביובית ע-א בעמ

אז למי לפנות?

אם מדובר בבניין משותף, הפעולה המומלצת תהיה פנייה לוועד של הבניין ברוב המקרים, הוועד לא ינסה לבצע חקירה על מה ומי גרמו לסתימה ויבחר לממן את שירותי הביובית על חשבון כספי הועד. כאשר אתם גרמים במיקים ספציפי על המפה מומלץ לחפש מומחה שנמצא באזור מגוריכם, למשל אם אתם גרים בעיר ראשון לציון ניתן לחפש ספציפי חברת ביובית בראשון לציון אשר קרובה אליכם ותגיע לטפל בתקלה בהקדם האפשרי ולפעמים גם בתוך דקות. זהו צעד חכם מאוד שגם יחסוך לכם סבל רב וגם כסף.

כמובן שאם מדובר בבית פרטי או בית עסק, המצב הוא שונה ובמקרים כאלו, כן כדאי לבדוק מול חברות הביטוח את האפשרות לסיוע במימון הביובית בדרך כלל הסיבות בגינן ניתן יהיה להפעיל את הביטוח כמו גם גובה ההשתתפות מצוין בפוליסת הביטוח ולכן, ניתן לבדוק את כל הפרטים בפוליסה בטרם בוחרים לערב את החברה.

חשיבות השירות

אז נכון ששירות של ביובית הוא שירות יקר יותר משירות של אינסטלטור הביובית נועדה לפתור סתימות מורכבות, מהסוג שאינסטלטור לא יוכל לפתור אותן באמצעות שימוש בכלי העבודה שלו מעבר לכך, התפעול של הביובית והבאתה לשטח מהווה כהליך יותר מורכב ויקר מאשר זה הטמון בהזמנת אינסטלטור.

מכיוון שהסתימה עלולה להחמיר עם הזמן ובמידה והיא תחמיר, גם הטיפול בה יהיה ארוך ומורכב יותר, הזמנת שירותי ביובית איננה סובלת דיחוי.

כדאי לבחור חברה מקצועית ואמינה, המציעה שירותי ביובית 24 שעות ביממה בטרם הבחירה, ניתן לבצע סקר מחירים קצר, על מנת לוודא שאתם עתידים לקבל שירות בעלות הוגנת.
כאשר החברה תסיים את עבודתה, אתם תוכלו לשים את המפגע התברואתי על שלל הסימפטומים שלו: ריחות רעים ומזיקים שונים, כנחלת העבר ולחזור לחיים באיכות לה אתם רגילים.

לפרטים נוספים בקרו באתר ביובית בכתובת המלאה: https://xn--5dbalpc6h.com/